Ana Sayfa > Full Sex Hikaye > İç Gıcıklayan Seks Hikayem

İç Gıcıklayan Seks Hikayem

Haziran 13, 2012 Yorum yap Go to comments

seksi seven biriyim.ses tonumda etkileyici.tecrübelerimin hepsini sitede paylaşmak ve sizi keyiflendirmek istedim.dersanede öğretmenlik adayı bayanlar vardı .beraber aynı evde kalıyorlardı.bende hocalarıydım.iki seksi kız benimle yaakından ilgileniyordu.soru sormaya geldiklerinde eğildiklerinde memeleri net bir şekilde karşımdaydı.birgün eve tatlı yemeğe davet ettiler.gittim.ikiside daracıktayt giymişlerdi. yapışmıştı vücutlarına.oturduk sohbet ettik derslerle ilgili.sonra çayla tatlı getirdiler.ancak çayı içerken gözüm onların üzerindeydi.çok etkilendim.sikim hemen sertleşti.sevda hocam bizi beğendin sanırım sertleşmiş seninki dedi birden.şaşırdım .evet dedim ikinizde harika görünüyorsunuz.bu gece ikimizde seni arzuluyoruz diyince heyacanlandım.önce banyoya gidelimdediler.karşımda ikiside soyundu.deniz ve sevda.muhteşemdiler.bende soyundum.duşun altında sabunla ikisinide yıkadım .vücutlarına dokunmak heryerlerine bakmak inanılmazdı.amlarını götlerini tertemiz yıkadım.bu gece sana ait 4meme 4bacak 2göt 2 am var dediler.onlarda beni yıkadı dayanacak gücüm kalmadığından elle boşalttılar önce beni. sonra odaya geçtik önce denizi becerecektim sevda izleyecekti.esmer deniz bacaklarını açtı.amımı yala dedi.bende emret dedim.dilimi soktum.zevk suları akıyordu.amını yalamamdan etkilenen sevda mastürbasyon yapıyordu neolur hocam çabuk sik onu lütfen benimde amıma günah onuda .em onuda becer diyerek beni iyice tahrik ediyordu.denizin amı daracıkve sıcacıktı.bacakları ayakparmakları memeleri heryerini öptüm yaladım.sik diye yalvarıyordu.daha önce deldirmişler .rahattılar.yalvar dedim ben daha götünü emecem.domalttım sevdadan kalçalarını ayırmasını rica ettim.arkadaşının kalçalarını ayırdı .esmer bombanın deliği ortaya çıktı.iğrenmeden sokuverdim.derinlere soktukça dilimi kendinden geçti.sevdada dayanamıyordu hocam harikasınız diyordu.sikim tekrar sertleşince göt deliğine yüklendim sevdanında yardımıyla denizin götünü siktim.dar delik süperdi.zorlandı bağırdı ama zevkten bitti içine patladım oda aynı anda boşaldı.yorgunyatıverdi.sıra sevdadaydı.enerji lazımdı bana o çok ateşliydi. sikimi aldı emdi somurdu dikleştirdi.sonrada zaten ıslanmış amını yerleştirdi.üzerimdeydi.oturup kalkıyor memelerini yalttırıp ohhhhhhh hocam ders anlatmanızdan sdaha harika sikmeniz.size amımımızı götümüzü herzaman siktireceğizz.zevkten uçuracağız.stresiniz kalmayacak diyordu.ben inlemesine bayılıyordum.denize bağırdım boşalınca gel menilerimi yut .bende sevdanın menilerini dedim.tam boşalmak üzereyken geldi çıkardım amından verdim denizin ağzına sevdada amını ağzıma verdi akıttık ikimizde fışkırttım menilerimi.tuzlu ama harika tadı vardı . deniz benide amımdan sikecen dedi.sevda benide götümden dedi.dinlendim yemek yedik enerjimi topladım ve banyoda sevdanın götünü yalayıp .siktim.sonrada denizin amına geçirdim.ikiside çırılçıplak bana sarıldı ve uyudular.sabah kalktığımda kahvaltıyı hazırlamışlardı bal yağ yedikten sonra iki yavruyu birerkez dahaorgazm edip bıraktım. canım öğrencilerim amlarını yediklerim sağolun ya.

HİKAYENİN DEVAMI İÇİN TIKLA

Kategoriler:Full Sex Hikaye
  1. Diyarlı 21
    Mayıs 6, 2013, 9:37 pm

    Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 0535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0535-978-20-21

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

