Anasayfa > Full Sex Hikaye > Konya’da Evli Bayanla Sıcak Saatlerim

Konya’da Evli Bayanla Sıcak Saatlerim

Ben, üniversite son sınıf öğrencisi Uzun Boylu Kumral ve Ela gözlü yakışıklı bir çocuğum. Konya’da okul için iki arkadaşla tuttuğumevde kalıyordum. Apartman yöneticisinin, 26 yaşlarında Sema adında bir eşi vardı. Apartman aidatlarını toplamaya genellikle Sema gelirdi. Güler yüzlü olduğu kadar konuşkan, güzel olduğu kadar çekici ve sexi bir kadındı. Hafif esmer siyah saçlıydı. Saçları omuzlarına dökülüyordu. Çok tatlı bir suratıvardı. Genellikle hafif göğüs dekolteli kısa etekli penye elbiseler giyerdi. Kocası diş hekimiydi. Sema ise ana okulu öğretmeni olmasına rağmenşu aralar çalışmıyordu. Apartman aidatı sırasındaki konuşmalarımız, selamlaşmalara dönüşmüştü. Merhaba dediğimde başını sallarken tatlı tatlı gülümsüyordu. Apartman boşluğunda ve kapı önlerinde birbirimizi gördüğümüzde birkaç dakika sohbet ediyorduk. Konuşurken Semayı gözlerimle soyuyordum. Bu durumun farkında olmasına rağmen, halinden memnun görünüyordu. Bir güngündüz vakti evde tek başıma oturuyordum. Kapı çaldı, gelen Sema’ idi. Üzerinde her zaman giydiği göğüs dekolteli mini etekli siyah elbisesi vardı. Aidat için gelmişti. 5 dakika içeri gelmesini söyledim. Hiç tereddüt etmeden kabul etti. Parayı getirdikten sonra kola ve yanında buz getirdim. Kolalarımızı yudumlarken, havadan sudan konuşmaya başladık. Ama benim aklım sadece sütun gibi bacaklardaydı. Karşımda bacak bacak üstüne atmış oturuyordu. Birden ikimizde susmuştuk birbirimize bakıyorduk. İlk hamleyi ben yaptım. Yanına yaklaşarak, dudaklarına yanaşmaya başladım. Kendini hiç geri çekmedi. Dudaklarımız .birleşti. İlk önceki ufak öpücükler yerini ateşli bir öpüşmeye bırakmıştı. Kocan iştemi dedim. Evet hastalarıyla meşgul dedi. Gülerek bende seninlemeşgulüm dedim. Elimin biri kalçalarında gezinirken biride iri memelerinin üstündeydi.

HİKAYENİN DEVAMI İÇİN TIKLA

Kategoriler:Full Sex Hikaye
  1. Diyarlı 21
    Mayıs 6, 2013, 9:32 pm

    Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 0535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0535-978-20-21

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

